Voorbereiding - Reisverslag uit Goes, Nederland van Davine Hokke - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Goes, Nederland van Davine Hokke - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Davine

Blijf op de hoogte en volg Davine

28 Januari 2014 | Nederland, Goes

Nog anderhalve dag voor dat we vertrekken. Na heel veel voorbereidingswerk komt het nu toch echt dichtbij! We hebben 4 koffers vol met materiaal en kleding. Het was een hele klus om het allemaal te laten passen in de koffers.
We willen volgende mensen en organisaties heel erg bedanken voor hun gulle gaven;
- SVRZ ( stichting verpleeg en rusthuizen zeeland)
- Zorgcentrum de schutse
- stichting zorgcentrum cederhof
- cleijenborch ouderenzorg noord-bevelenland
- fysiotherapiepraktijk Piet van Liere
- schildersbedrijf verstrate
- kapsalon funky hair Goes
- diaconie PKN kerk Heinkenszand
- familie en vrienden
- clienten en zorgverleners Iriz thuiszorg
- Iriz thuiszorg
En met speciale dank aan Vygon voor het gratis beschikbaar stellen van baby maagsondes en venflons!

Het is nu aan ons om ze samen met onze eigen koffers ze op plaats van bestemming te krijgen.
We vertrekken donderdag vanaf schiphol en komen om 00.00 locale tijd in oeganda aan. Daar overnachten we in Entebbe in een B&B. Veel slaap zullen we niet hebben, want de volgende morgen vertrekken we om 8 uur met de taxi naar soroti amecet het avontuur tegemoet.

• 30 Januari 2014 - 12:50

Nicole De Keijzer:

Lieve Davien, bengel en ik zullen je missen maar wordt voor jou hart werken voor een goed doel.
    pas goed op je zelf en geniet met de mensen.

nicole